Regulament Membrii STAFF - STAFF Members Rules

Regulamente Metin2Steel
Locked
User avatar
[ADM]Who
Site Admin
Posts: 110
Location: Metin2Steel
Contact:

Regulament Membrii STAFF - STAFF Members Rules

Post by [ADM]Who » Sun Feb 09, 2020 3:44 pm

-------- RO --------
Image


Ca membru STAFF trebuie să ai un limbaj şi un comportament civilizat faţă de toţi jucătorii!
Dacă înjuri/jignești un membru staff, tu, inculpat fiind, de player/[Dn]/[VIP]/[MOD] sau orice alt grad primești/iei mute la fel ca un player normal conform regulamentului joc!


1.Dezvaluirea/instrainarea/impartirea contului :
- Ban permanent (fara a mai fi avertzati !)

2.Aplicarea altor reguli/comenzi/sanctionari fata de cele din regulament :
- Prima abatere: Suspend 3 zile ;
- A doua abatere: Suspend 7 zile ;
- A treia abatere:Suspend 30 zile ;
- A patra abatere: Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

3.Confiscarea itemelor fara voia unui superior :
- Prima abatere: Suspend 3zile+ returnarea bunurilor confiscate. (dacã refuzã sã le returneze, ban permanent)
- A doua abatere: Suspend 10 zile;
- A treia abatere: Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

4.Favorizarea prin orice mijloace:
- Prima abatere: Suspend 3 zile ;
- A doua abatere: Suspend 7 zile ;
- A treia abatere:Suspend 30 zile ;
- A patra abatere: Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

5.Inceperea unui event fara sa-l termini :
- Prima abatere: Suspend 3 zile ;
- A doua abatere: Suspend 7 zile ;
- A treia abatere:Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

6.Folosesti comanda de anunturi pt inutilitati/conversatii sau nefolosirea ei pentru sanctiunile date (cand dai mute și nu anunti pe global):
- Prima abatere: Avertisment;
- A doua abatere: Suspend 2 zile ;
- A treia abatere:Suspend 5 zile ;

7.Distrugerea/deranjarea la eventele colegilor :
- Prima abatere: Jail 6 zile ;
- A doua abatere: Suspend 5 zile;
- A treia abatere: Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

8.Amenintare cu ban :
- Prima abatere: Suspend 2 zile ;
- A doua abatere: Suspend 5 zile ;
- A treia abatere:Suspend 30 zile ;

9.Amenintare fara sa se fi incalcat regulamentul:
- Prima abatere: Suspend 2 zile ;
- A doua abatere: Suspend 5 zile ;
- A treia abatere:Suspend 30 zile ;

10.Fraierit pt iteme sau conturi /ceri datele contului :
- Prima abatere: Suspend 10 zile
- A doua abatere: Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.


11.Omori playeri ,dandu-te pe liber pe normal/invizibil :
(Regula se aplică doar dacă ești reclamat de playerul pe care l-ai atacat fară voia lui)
- Prima abatere: Suspend 5 zile.
- A doua abatere: Suspend 7 zile.
- A treia abatere:Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

12.Sa faci LAG prin transformari/spam npc sau mobi :
- Prima abatere: Avertisment
- A doua abatere: Suspend 3 zile.
- A treia abatere:Suspend 10 zile.

13.Urmarirea , abuz de /warp fara motiv pe colegi/superiori:
- Prima abatere: Avertisment ;
- A doua abatere: Suspend 2 zile;
- A treia abatere: Suspend 2 zile.

14.Organizarea unui event ,fara a creea dovezi (poze/filmari):
- Prima abatere: Suspend 5 zile
- A doua abatere: -Suspend 10 zile
- A treia abatere: Suspendarea contului pe o perioadã nedeterminatã.

15.Tragerea playerilor/prieteni in mapa de GM fara motive :
- Prima abatere: Avertisment ;
- A doua abatere: Suspend 2 zile;
- A treia abatere: Suspendarea contului pe o perioadă nedeterminată.

16.NU aveti voie sa participati la eventele colegilor vostrii :
- Prima abatere: Suspend 3 zile ;
- A doua abatere: Suspend 7 zile;
- A treia abatere: Suspendarea contului pe o perioadă nedeterminată.

17.NU aveti voie sa faceti reclamatie colegilor vostrii :
- Prima abatere: Suspend 3 zile ;
- A doua abatere: Suspend 7 zile;
- A treia abatere: Suspendarea contului pe o perioadă nedeterminată.


18. NU aveti voie sa va lasati conturile de staff afk timp îndelungat în map1, și să nu răspundeți la PM (de la jucatori/colegi/superiori)!
- Prima abatere: Avertisment;
- A doua abatere: Suspend 5 zile;
- A treia abatere: Downgrade.



*Atentie
* Avertizarile se sterg incepand cu ora 00:00 !
Din momentul primirii primului avertisment ,poti primi urmataorul avertisment dupa ora 00:00.
Aceasta atentionare fiind valabila doar pentru regulile din sectiunea Comportament !
*Cand un coleg greseste il ajuti , ii explici si sa il fac sa inteleaga ce a gresit pentru a nu se mai intampla si alta data !
*Când întâmpini o problemă şi nu ştii rezolvarea, ori contactezi un superior sau pe cineva care ştie, ori nu răspunzi , decât să dai un răspuns eronat!
*Când dai un anunţ pe Informaţii(/n) ,foloseste "n" mic pentru a aparea numele celui ce a postat.
*Conturile inactive intră în suspend pe o perioadă nedeterminată !Si se debaneaza la revenire.
Dacă perioada de inactivitate este mai mare de 6 luni se va debana intr-un grad mai inferior de cel actual.
*Conturile pe care se vor inregistra un alt IP fata de al vostru va duce la suspendarea contului!
*Când trebuie să pleci în vacanţă sau ai o problema ce te împiedică să intri pe server o perioada mai lunga de timp, anunţă-ne pentru a nu-ţi pierde contul!
*Ca şi membru STAFF trebuie să dai un cont de skype/facebook,sau să îţi creezi unul şi apoi să îl dai pentru a ţine legătura în caz de urgenţă si a anunta eventele sa nu fie 2 de o data !
*Parerile PRO/CONTRA la cererile unban , nu ajuta cu nimic - nu le mai postati pentru a aduna posta ca nu se iau in considerare !
*Membrii staff sunt rugati sa noteze fiecare warn/abatere la Zona Staff - Lista warn + pedepse in format : nume caracter - pedeapsa - ora

Gradele sunt în această ordine : [VIP], [MOD], [SGA]/[MISS], [SGM]/[Diva], [GM]/[Lady], [S], [ADM], [Owner].

Nu uita, când aplici o sancţiune să ai şi dovada! (print/videoclip) altfel rişti suspend!

Regulamentul poate suferi modificări fără anuţarea în prealabil a membrilor forumului şi ai comunităţii Metin2 Steel, de aceea recomandăm recitirea lui; asta nu înseamna că dacă ai avut ban sau suspend şi acea regula nu mai există se vor şterge pedepsele!

-------- EN --------

Image

As a STAFF member it is your duty to always have a decent behavior towards all players!
If you use any insulting/offensive language on your [Dn]/[VIP] accounts you get jail for 3h !


1.Selling/borrowing/sharing your account :
- Permanent ban (without being warned!)

2.Applying other sanctions from the ones written in the rules :
- First strike: Suspension 3 days ;
- Seconds strike: Suspension 7 days ;
- Third strike:Suspension for 30 days ;
- Fourth strike: Suspension for an undetermined period.

3.Confiscating items without a superior's approval :
- First strike: Suspension for 3 days+ returning the confiscated items. (in case of refusal,the STAFF member will be permanently banned)
- Second strike: Suspension for 10 days;
- Third strike: Suspension for an undetermined period.

4.Favorizing through any means:
- First strike: Suspension 3 days ;
- Second strike: Suspension 7 days ;
- Third strike:Suspension for 30 days ;
- Fourth strike: Suspension for an undetermined period.

5.Starting an event without finishing it :
- First strike: Suspension for 3 days ;
- Second strike: Suspension for 7 days ;
- Third strike:Suspension for an undetermined period.

6.Using the 'global announcement' command for conversations :
- First strike: Warning;
- Second strike: Suspension 2 days ;
- Third strike:Suspension for 5 days ;

7.Disturbing other STAFF members's events :
- First strike: Jail 6h ;
- Second strike: Suspension for 5 days;
- Third strike: Suspension for an undetermined period.

8.Threatening to ban players :
- First strike: Suspension for 2 days ;
- Second strike: Suspension 5 days ;
- Third strike:Suspension for 30 days ;

9.Threatening players when they haven't broken the rules:
- First strike: Suspension 2 days ;
- Second strike: Suspension for 5 days ;
- Third strike:Suspension for 30 days ;

10.Tricking players into giving their items/accounts :
- First strike: Suspension for 10 days
- Second strike: Suspension for an undetermined period.


11.Killing players while on aggressive mode(regardless of being invizibile or not) : :
- First strike: Suspension for 5 days.
- Second strike: Suspension for 7 days.
- Third strike:Suspension for an undetermined period.

12.Causing LAG by transforming into mobs/spamming npcs in a map :
- First strike: Warning
- Second strike: Suspension for 3 days.
- Third strike:Suspension for 10 days.

13.Folllowing other STAFF members with the use of the /warp command:
- First strike: Warning ;
- Second strike: Suspension 2 days;
- Third strike: Suspension for 2 days.

14.Organizing an event without having evidence of its existence(screenshots/videos):
- First strike: Suspension for 5 days
- Second strike: -Suspension for 10 days
- Third strike: Suspension for an undetermined period.

15.Teleporting players/friends in the donations/events map without good reasons :
- First strike: Warning ;
- Second strike: Suspension for 2 days;
- Third strike: Suspension for an undetermined period.

16.Participating in other STAFF members's events :
- First strike: Suspension for 3 days ;
- Second strike: Suspension for 7 days;
- Third strike: Suspension for an undetermined period.

17.You can't report other STAFF members :
- First strike: Suspension for 3 days ;
- Second strike: Suspension for 7 zile;
- Third strike: Suspension for an undetermined period.


18. You can't leave your STAFF accounts online if you are AFK for more than 5 minutes!
- First strike: Warning;
- Second strike: Suspension for 5 days;
- Third strike: Downgrade.



*Attention!
* Warnings are deleted after 00:00!
If you get a warning before 00:00, you can gen another one after 00:00!
This rule is only available for the rules in the Behavior section !
*If one of your colleagues gets something wrong, you help him/her understand, in order to prevent the mistake from happening again !
*If you have a question you don't know the answer to, you ask a superior or someone who knows, or you don't answer, rather than to give a wrong answer!
*When using 'global announcement' mode, use /n in order for your name to appear next to the text.
*Inactive accounts will get suspended until activity increases, when they will be unbanned.
If activity is inexistent for more than 6 months, the acoount will be unbanned with a lower grade than the actual one.
*Accounts that have a differnt IP adress than your own will be immediately banned!
*If you have a problem/situation that prevents you from being online for a longer period of time, announce the STAFF members in order to not lose your grade !
*As a STAFF member, you need to have a Skype/Facebook account through which you can be contacted and where you can announce an event, to prevent 2 events from taking place at the same time!
*Pro/Against opinions on unban requests are unnecessary - don't bother posting them, cause they are not taken into account when unbanning a player !
*STAFF members are requested to post any sanction they apply in the Skype groups destined for sanctions under the Username-Sanction-Time format !

Grades are in this order : [VIP], [MOD], [SGA]/[MISS], [SGM]/[Diva], [GM]/[Lady], [S], [ADM], [Owner].

Don't forget, when applying a sanction, you need to have evidence(screenshots/videos), otherwise you risk getting suspended!

These rules can suffer modifications, so we advise you to read them regularly in order to avoid uncomfortable situations! This doesn't mean that if the rule you got banned/suspended for doesn't exist anymore, the sanction will be removed!

Image
Image
Nume in joc : [ADM]Who
Ocupatie : Administrare Donatii
Facebook : Robert Galatan

Locked